Vores Forening

Et enkelt system til administration af andelsforeningen

Vores Forening er et komplet, men enkelt medlems- og administrationssystem til andelsboligforeninger. Hold styr på medlemmerne, kommuniker digitalt og del dokumenter i medlemsportalen. Det bliver ikke nemmere.

Uviklet med støtte fra
Som omtalt i
Medlemssystem

Alle andele og ejere samlet ét sted

Lad os være ærlige. Der er ingen der melder sig til andelsboligforeningens bestyrelse for at lave papirarbejde, bøvle med Excel-ark og kæmpe med GDPR-loven.

Derfor har vi fjernet alt bøvl og de manuelle opgaver, som vi selv blev trætte af som frivillige formænd.

Vores Forening samler alle ejere og andele ét sted, og kæder dem sammen med foreningens dokumenter, beskeder og opslag. Det er ikke bare lettere for den nuværende bestyrelse, men gør det også nemmere for den næste bestyrelse at komme godt i gang.

100% GDPR-godkendt
Sikker dataopbevaring
15.000+
Aktive brugere
Regnskabssystem

Automatisk regnskab til den frivillige kasserer

Opkræve fællesbidrag, lave a-conto-regnskab, bogføre bilag... der er meget arbejde for andelsboligforeningens kasserer. Men det behøver der ikke være. Med regnskabs-systemet i Vores Forening automatiserer vi både opkrævningen og bogføringen af havelejen, så kasseren kan slå benene op.

Vores smarte skabeloner til udgifter, udlæg og andre posteringer hjælper med at få bogføringen overstået. Årsregnskabet udarbejdes med få klik, og bestyrelsen kan løbende følge med i de digitale økonomirapporter og online bilag. Det bliver ikke nemmere.

Vores Forening samarbejder med Waitly om digitale ventelister

Med integrationen mellem Vores Forening og Waitly kan andelsboligforeninger automatisk overføre medlemsdata fra ventelisten til medlemssystemet. Inden udgangen af 2022 vil det endda være muligt at styre hele ventelisten gennem Vores Forenings platform.

“Det skaber et helt andet overblik, at hele foreningen er samlet et sted. Vi har styr på vores dokumenter, vi har god kommunikation med medlemmerne, og vi kan nemt overdrage foreningen til de næste.”

Anders Iversen
Ejerforeningen Nørregade
Vores Kunder

Derfor vælger andre foreninger Vores Forening

Hver eneste uge er der nye andelsboligforeninger, ejerforeninger og grundejerforeninger, der tilmelder sig Vores Forening.

Kundetilfredshed
7.000+
Aktive brugere
3.600+
Arbejdstimer sparet
GDPR-compliance
Vores Rundtur

Se hvordan vi kan gøre en forskel for jeres andelsboligforening

Andelsboligforeningernes Fællesrepræsentation anbefaler Vores Forening

Andelsboligforeningernes Fællesrepræsentation, ABF, har medvirket til udviklingen af Vores Forening og anbefaler platformen til deres medlemmer.