Skab tid til det, der betyder noget

Vores Forening er et medlemssystem udviklet specifikt til andelsbolig-, grund- og ejerforeninger. Sig farvel til Excel og papir og få tid til det, der i virkeligheden betyder noget.

Gratis og uforpligtende venteliste
Gratis oprettelse for alle på ventelisten
Ingen binding eller kortoplysninger krævet

Kom på ventelisten

Tak! Du er nu skrevet på ventelisten og vil være blandt de første til at få besked når vi åbner Vores Forening!
Oops! Den er ikke udfyldt korrekt...
Uviklet med støtte fra

Kommunikation og medlemsdemokrati

Tiden er løbet fra medlemslister i Excel og ikke-opdaterede maillister. Med Vores Forening åbner vi medlemsdemokratiet og lader bestyrelsen sende beskeder, starte samtaler, dele dokumenter og åbne foreningen op for medlemmerne. Vi sørger for, at I overholder GDPR undervejs, naturligvis.

Kontingent og foreningsøkonomi

De frivillige har ikke fået gavn af alle de automatiseringer, der er udviklet til virksomheders regnskabssystemer - indtil nu. Med Vores Forening sætter vi regnskab og kontingentopkrævning på autopilot i fjerde kvartal 2021 og siger farvel til det manuelle arbejde. Det bliver ikke nemmere.

Our product

We are the next gen banking experience

Mobile and desktop app

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut id quis gravida aliquam pu.

Cryptocurrencies supported

256-bit security encryption

Earning & expense reports

World-class support

Visionerne bag Vores Forening

“Den teknologiske udvikling skal ikke kun komme virksomhederne til gode”

Der er gennem de senere år kommet en række værktøjer, der gør administration lettere for virksomheder i alle størrelser. Dem tager vi nu i brug, så foreningerne kan automatisere langt størstedelen af administrationen gennem Vores Forening.

Henriette Pilegaard
Product Owner, Vores Forening

“Det er tid til, at vi frivillige bruger tiden på andet end administration”

Alt for længe har frivillige brugt deres tid på at opdatere medlemslister, holde styr på emails og gemme på de fysiske dokumenter. Det arbejde skal være fortid, så de frivillige kræfter kan bruges på det, der betyder noget.

Stifter, Vores Forening

Er I klar til at gøre hverdagen lettere for de frivillige i jeres bestyrelse og forening?

Opret jeres forening og prøv 14 dage gratis