Vores priser

Vi holder vores priser simple, så I kan træffe en oplyst beslutning i jeres bestyrelse. Alle priser er inklusiv moms, og der er ingen skjulte gebyrer.

80 kr.

Pr. husstand pr. år.

Anbefalet til alle foreninger med professionel administration.

Basis indeholder
Medlemssystem
Kommunikationssystem
Dokumentarkiv
Medlemsportal
Medlemsrapporter
Integrationer
Emailsupport
Opret forening

200 kr.

Pr. husstand pr. år.

Anbefalet til ejerforeninger og andelsboligforeninger.

Plus indeholder
Alt fra standardpakken
Bankintegration og -afstemning
A-conto opkrævninger
Assisteret forbrugsregnskab
Automatisk afregning af forbrug
Forbrugsrapporter
Kom på ventelisten

Har I mere end 200 medlemmer?

Særligt store foreninger med mere end 200 medlemmer kan opnå mængderabat. Kontakt os for at høre mere.

Vores FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Kan man prøve Vores Forening gratis?

Vi ved, at det kan tage tid at træffe den helt rigtige beslutning i bestyrelsen. Derfor har vi altid 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode på Vores Forening, så I kan prøve alle dele af platformen, inden I beslutter jer for at tegne abonnement.

Har I brug for mere end 14 dage eller ønsker en online demonstration, så er I altid velkomne til at kontakte os.

Hvor bliver vores data opbevaret?

Vores Forening opbevarer alle data krypteret på Microsoft Azure's servere i Europa og forbereder en flytning til Microsofts danske datacentre, når de åbner i slutningen af 2022.

Microsoft Azure overholder GDPR-lovgivningen og benyttes af både staten, statslige virksomheder og kendte danske virksomheder som eks. Carlsberg.

Kan vi se hvad andre foreninger siger om platformen?

Selvfølgelig kan I det! Vi udgiver løbende kundehistorier med foreninger, der benytter Vores Forening, så I kan læse mere om, hvilken forskel platformen gør for andre frivillige.

Har du selv lyst til at fortælle om din oplevelse med Vores Forening? Så kan du anmelde os her på Trustpilot.

Kan vi få hjælp til at sætte foreningen op?

For langt de fleste, vil det være nemt og hurtigt selv at opsætte foreningen.

Hvis I ikke har tid eller mulighed for at opsætte foreningen selv, da kan I tilkøbe oprettelse for 2.499 kr. inkl. moms.

Som en del af oprettelsen importerer og opsætter vi alle medlemmer, dokumenter mv. Kontakt os for at høre mere om oprettelsen.

Hvem står bag Vores Forening?

Vores Forening bliver sammen med administrationsselskabet Vores Administration drevet af selskabet Foreningsservice ApS, hvor overskuddet går til at videreudvikle systemet til glæde for de foreninger, der bruger det.

Stifterne af Vores Forening har selv erfaring som formænd for deres egne ejerforeninger, og oplevede på egen hånd bøvlet med at overtage og overdrage bestyrelsesansvaret.

Hvorfor skal vi betale pr. husstand?

Vores priser er sammensat efter at kunne hjælpe frivillige bestyrelser i både små og store foreninger. Derfor er udgiften den samme for alle, uanset foreningens størrelse.

På den måde bidrager vi alle til at sikre, at frivilligheden har de bedste vilkår over hele landet.

Til særligt store foreninger med mere end 200 medlemmer er det muligt at opnå mængderabat. Kontakt os for at høre mere.

Er vi sikret mod nedbrud og hackerangreb?

Alle data i Vores Forening bliver dagligt sikkerhedskopieret i samarbejde med Microsoft Azure og er forsikret af forsikringsselskabet IF Forsikring. Det betyder, at alle data opbevares sikkert og er gemt i tilfælde af nedbrud.

I det usandsynlige tilfælde af et hackerangreb, kan de krypterede data ikke åbnes af eksterne, og alle data vil blive genskabt af IF Forsikring.

Hvor meget support kan man forvente?

Vi ved, hvor vigtigt det er at komme godt i gang. Derfor er support inkluderet i alle pakkerne, og vi svarer normalt på henvendelser samme dag, så du kan komme videre med arbejdet.

Foruden supporten på mail og besked har vi også en vidensdatabase, hvor du kan læse mere om, hvordan du benytter platformens funktioner, og en YouTube kanal med guides til fri afbenyttelse.

Fandt du ikke svaret du ledte efter?

Så er vores support altid klar til at svare på spørgsmål. Kontakt os her.