Ny funktion: Hold hele foreningen informeret med den digitale opslagtavle

Endelig! Sig farvel for altid til den analog opslagstavle og rundemail der bliver væk i indbakken.

18/8/2022
Nyheder

Hver eneste måned lancerer vi nye funktioner i Vores Forening efter ønske fra vores mere end 5.000 brugere.

I den seneste opdatering af Vores Forening har vi lanceret et nyt dashboard. På det nye dashboard bliver alle brugere mødt med en guide til at komme godt i gang, foreningsrelevante nyheder og en helt ny digital opslagstavle.

Sig velkommen til foreningens digitale opslagstavle

På opslagstavlen kan bestyrelsen informere om alt det, der sker i foreningen. Det kan være den nye affaldsordning, årskalenderen eller et overblik over hvem der står for trappevasken. Med andre ord kan man erstatte den klassiske opslagstavle til fordel for dens nye, digitale lillebror.

3 fordele ved den digitale opslagstavle

1. Nye medlemmer af foreningen kan nemt følge med, selvom opslaget er fra før de flyttede ind. Det er bestyrelsen sikkerhed for, at alle er informerede.
  2. I samler alle vigtige informationer ét sted. I ejerforeninger med flere opgange, eller grundejerforeninger helt uden, der kan det være svært at for beboerne at få det fulde overblik. Det er det ikke mere.
  3. Alle opslag kan tilføjes billeder, videoer og dokumenter. Så kan I nemt dele de rette informationer - og meget mere end der er muligt analogt.

Sådan kan du bidrage med dine ideer

Som frivillig i en forening der benytter Vores Forening kan du nyde godt af, at der ikke er langt fra tanke til handling i Vores Forenings udviklingsteam. Teamet består af 5 dedikerede udviklere med base i Aarhus, og de er altid klar til at modtage nye ideer.

Du skal med andre ord ikke være i tvivl om, at dit bidrag tæller. Faktisk er mere end 3 ud af 4 nye funktioner resultatet af et direkte ønske fra brugere af medlemssystemet.

Klik her for at foreslå nye funktioner eller forbedringer til Vores Forening