Vores Forening indgår samarbejde med Waitly om at tilbyde digitale ventelister

Vores Forening og Waitly har indgået et spændende samarbejde om at integrere ventelister til andelsboligforeninger

26/1/2022
Nyheder

Waitly og Vores Forening indgår samarbejde om at tilbyde ventelister til andelsboligforeninger direkte i Vores Forening. Integrationen vil i første omgang sikre overførsel af medlemsdata og registrering af flytning i forbindelse med køb af andele. Efterfølgende vil det blive muligt at administrere hele ventelisten direkte i Vores Forening.

Det er slut med at skulle opdatere medlemmerne manuelt

Waitly tilbyder ventelister til andelsboligforeninger, og det er netop andelsboligforeningerne, der benytter Vores Forening, som vil få glæde af samarbejdet. Samarbejdet betyder nemlig, at medlemmer, der bliver rykket op ad ventelisten og køber en andel gennem Waitly, automatisk vil blive overført til Vores Forening.

Kontaktinformationerne vil blive tilknyttet en ny bruger i Vores Forening, og brugeren vil blive tilknyttet den andel, der er købt. Samtidig registreres flytningen automatisk i forbindelse med overtagelsesdatoen i Waitly, så det automatisk er de rette personer, der har adgangen til Vores Forening efter flyttedatoen.

Waitly og Vores Forening er begge moderne platforme, der er bygget til at kommunikere med andre systemer gennem en API. Det betyder for foreningerne, at de nemt kan koble systemerne sammen ved blot at logge ind på Waitly gennem Vores Forening. Det tager således kun 2 minutter at sætte integrationen op.

Ventelisterne og Waitly flytter ind i Vores Forening

Samarbejdet mellem Waitly og Vores Forening har til formål at sikre en fuld integration af de to platforme. Derfor vil integrationen løbende udbygges i forbindelse med, at andelsboligforeningerne opnår erfaringer med at benytte integrationen.

Inden udgangen af 2022 vil integrationen blive udbygget til at kunne håndtere hele ventelisten gennem Vores Forening. Andelsboligforeningerne kommer til at kunne administrere både medlemmer og ventelister på samme platform, og nyde godt af funktionerne i både Waitly og Vores Forening uden at skulle logge ind på to forskellige platforme.

Om ventelistesystemet Waitly

Hvis du er bestyrelsesmedlem i en andelsboligforening, så bør du kende Waitly. Waitly gør det nemlig nemt for alle parter i din forening at sætte en andelsbolig til salg og skærer det ned til få, simple steps. Lige fra at oprette en salgsannonce til, at en ny ejer overtager.

Du kan læse mere om Waitly her.