Gratis webinar: Sådan overholder i GDPR-lovgivningen

Lær hvordan I automatisk kan overholde persondataloven i jeres vejlaug, ejerforening eller andelsboligforening.

100% gratis og uforpligtende webinar
Information om bestyrelsens ansvar
Nem guide til at overholde GDPR

Få tilsendt link til vores gratis webinar

Tak! Vi har sendt et link til webinaret 📬
Oops! Noget gik galt...
Informationer fra

Foreningens og bestyrelsen forpligtelser

Gennem webinaret bliver I klogere på bestyrelsens ansvar og forpligtigelser i forbindelse med behandling af persondata i jeres ejerforening, grundejerforening eller andelsboligforening.

Alle foreninger, uanset størrelse er nemlig underlagt databeskyttelsesreglerne, og uvidenhed er ingen undskyldning for at bryde reglerne.

Udfordringer og løsninger i praksis

Det behøver ikke at være svært. I det gratis webinar uddyber vi hvordan foreningen i praksis kan sikre overholdelse af GDPR-reglerne.

Det handler ikke blot om at beskytte medlemmernes persondata, men også om at sikre en administrationsløsning der gør bestyrelsens arbejde nemmere. GDPR behøver nemlig ikke at betyde mere bøvl - faktisk tvært imod.

Derfor er det vigtigt for jer

Reglerne gælder for alle

"Databeskyttelsesreglerne gælder for behandling af personoplysninger, uanset størrelsen af den organisation eller virksomhed, der foretager behandlingen."

GDPR er en god ting

“GDPR er en god ting. Det er jo for at beskytte dig og mig, sådan at vores oplysninger ikke bare ligger og flyder rundt”.

Anne Kristensen, juridisk chef i ABF