Vand- og varmeregnskaber der afregner sig selv

Slip for alt bøvlet og gør det nemmere at holde styr på foreningens vand- og varmeregnskab med automatisk opkrævninger.

GDPR-compliance
12.000+
Aktive brugere
3.600+
Timer sparet
99,8%
Garanteret oppetid

Vand- og varmeregnskab på autopilot

Slip for manuelt at udbetale og afregne vand- og varmeregnskabet til beboerne. Systemet lukker også automatisk vand- og varmeregnskabet, når regnskabsåret er omme.

Automatiske opkrævninger
Brugerdefinerede fordelingstal
Ind- og udflytninger
A-conto

Afslut acontoregnskabet med ét enkelt klik

Systemet afslutter selv forbrugsregnskabet, opgør forbrugerne og sætter til automatisk afregning ved foreningsmedlemmerne. Alle, uanset baggrund, kan lave acontoregnskabet.

Automatisk afregning
Balanceposteringer
Årsopgørelse
Nem udbetaling

Hvad foreningerne siger

“Vi behøver ikke at bekymre os om vores vand- og varmeregnskab mere”

Efter vi har fået Vores Forening, har vi sluppet alle bekymringer om vand- og varmeregnskab. Vi kan nu taste alle oplysninger ind og så afslutter og udbetaler systemet selv regnskabet.

E/F Strandvejen

“Jeg behøver ikke at være mester i vand- og varmeregnskaber”

Jeg er ny kasserer og har aldrig lavet vand- og varmeregnskab før. Så det er super dejligt, at jeg nu, hurtigt og nemt, kan få hjælp til at opsætte det og ikke skal gøre mere efterfølgende.

Bjørn Christensen
Grundejerforeningen Parcelhusene