Foreningens medlemmer samlet ét sikkert sted

Opbevar medlemmernes informationer i Vores Forening og lad de smarte funktioner vise, hvorfor vores medlemssystem er meget mere end bare en liste.

GDPR-compliance
15.000+
Aktive brugere
3.600+
Timer sparet
Garanteret oppetid

Hold styr på alle ejere og beboere i foreningen

Drop bekymringerne om GDRP og opbevar alle medlemsinformationer samlet, sikkert og online.
Med medlemssystemet får du nem og hurtig overblik over de beboere der er tilknyttet foreningen.

Ejere og beboere
Grupperinger
Ind- og udflytninger
GDPR-godkendt

Giv medlemmerne adgang til foreningen

Med platformen kan medlemmerne selv gå ind og ændre deres personoplysninger. Medlemmerne kan også selv se hvilke arrangementer, I har planlagt i foreningen.

Medlemsportal
Eksterne kontakter
Delte dokumenter
Online beskeder

Hvad foreningerne siger

“En stor forskel i en ellers lille ejerforening”

Vi har kun 6 medlemmer, og foreningen har tidligere været administreret i Excel. Selvom vi er små, så gør medlemssystemet en stor forskel for overlevering af viden fra den nuværende til kommende bestyrelser.

Ejerforeningen Hjelmensgade

“Plads til alle typer medlemmer”

Vores medlemmer består af både enkelte husejere, almene boliger og en offentlig børnehave. Medlemssystemet gør det muligt at opbevare informationer på de forskellige slags medlemmer og lader dem tage del i foreningens arbejde.

Bjørn Christensen
Grundejerforeningen Sørhøjen