Klar kommunikation til ejere og beboere

Styrk den gode samtale i foreningen med Vores Forenings digitale kommunikationssystem, og sig farvel til fysiske breve og lange maillister.

GDPR-compliance
12.000+
Aktive brugere
3.600+
Timer sparet
Garanteret oppetid

Hele kommunikationen samlet ét sted

Vores Forening samler alt information i samme system. Så sikrer du at foreningen altid har de nyeste medlemsinformationer på de beboere, som I sender e-mails og beskeder til. Når I sender beskeder fra ét samlet sted, har I altid et overblik over jeres aftaler.

Krypteret kommunikation
E-mails
Opdaterede kontaktoplysninger
Online arkiv

Vælg hvem beskeden er relevante for og send kun til dem

Ikke alle beskeder er relevante for alle. Med Vores Forening kan I sende en besked til lejere i foreningen, til bestyrelsen eller til alle husstande på en bestemt vej. Og I bestemmer selv, hvordan I vil gruppere dem.

Beskeder til ejere
Beskeder til lejere
Flere modtagere
Modtagere i grupper

Hvad foreningerne siger

“Det er virkelig ikke nemt, at holde en mailliste opdateret”

Vi har førhen opdateret maillisten og alle kontaktoplysninger i excel. Beboerne glemmer at opdatere os, og derfor ender vi med vigtige beskeder, der ikke når frem til beboerne.

Ringgadens haveforening

“Det er en gave at kunne se, hvad de tidligere bestyrelser har aftalt”

Som nyt bestyrelsesmedlem er det så fedt, at kunne tilgå tidligere aftaler og referater fra bestyrelsesmøder. Så sikrer jeg at jeg er ajourført med alle tidligere indgået aftaler.

Bjørn Christensen
Ejerforeningen Skoven