Integrationer der gør foreningslivet lettere

Vores Forening samarbejder med forskellige løsninger, der gør det nemmere for foreningerne at finde tiden til det der er vigtigt.

GDPR-compliance
12.000+
Aktive brugere
3.600+
Timer sparet
Garanteret oppetid

Flyt ventelisten online med Waitly

Waitly samler alle andelsboligforeningers ventelister et sted og gør det meget nemmere for jer, at administrere salg og overtagelse af boliger. Integrationen betyder, at de nye beboere automatisk bliver tilføjet til Vores Forening.

Opdateret og automatisk venteliste
Automatisk oprettelse på Vores Forening
Ind- og udflytninger
GDPR-godkendt

Gør generalforsamlingen lettere med Boardplace

Integrationen mellem Vores Forening og Boardplace
betyder at bestyrelsen har en platform til udførelsen af generalforsamlinger. I sikrer derfor et enkelt og effektivt bestyrelsesarbejde.

Simpel planlægning
Sikker opbevaring
Let overførsel af foreningen
Ubegrænset antal deltagere

Få en gratis præsentation for jeres forening

Book en online demonstration, hvor vi sammen gennemgår systemet og dets funktioner.

100% gratis og uforpligtende
Mulighed for at stille alle spørgsmål
Fuld gennemgang af alle funktioner
Tak! Vi vil kontakte dig hurtigst muligt for at fastsætte et tidspunkt for demonstrationen.
Oops! Noget gik galt...

Hvad foreningerne siger

“Vores venteliste er blevet digital”

Vi har, siden Waitly er blevet integreret i Vores Forening, haft større overblik over vores venteliste. På samme tid behøver vi heller ikke have flere forskellige platforme til at styre det hele. Vi kan holde alt på Vores Forening.

Andelsboligforening Rødtjørneløkken

“Meget nemmere at afholde bestyrelsesmøder”

Boardplace har hjulpet os meget med at effektivisere vores generalforsamlinger. Det er blevet meget lettere og mere simpelt at administrere og planlægge mødet.

Bjørn Christensen
E/F Storegade