Vores partnerskaber

Vi samarbejder med en række organisationer og virksomheder, der hjælper os med at gøre en forskel for dem, der gør en forskel for det lokale fællesskab.

Vores samarbejdspartnere

Sammen om at gøre en forskel for de frivillige

Aarhus Universitet

Aarhus Universitet bidrager med faciliteter og løbende sparring på best practices for udviklingen af produktet og de enkelte funktioner.

Waitly

Waitly er integreret i Vores Forening, så andelsboligforeninger kan administrere deres ventelister ét samlet sted.

BBR-registret

Styrelsen for dataforsyning og effektivisering stiller bolig-, navne- og adressedata til rådighed for Vores Forening gennem BBR-registret.

IF Forsikring

IF Forsikring forsikrer alle data i Vores Forening og understøtter de løbende sikkerhedskopieringer og sikkerhedsprocedurer.

Stripe

Stripe understøtter betaling med kreditkort gennem Vores Forening og udbetaling direkte til foreningenernes bankkonti.

Vores Administration

Vores Administration benytter Vores Forening til administrationen og bidrager med viden til udvikling af medlems- og økonomifunktionerne.

Betalingsservice

Betalingsservice integrerer med Vores Forening til opkrævning af abonnementer og kontingenter for både foreningerne og virkomheden.