Opkræv og bogfør kontingenter uden at røre en finger

Pengene skal i kassen. Hver eneste gang. Vores Forening automatiserer alle processer fra opkrævning og bogføring til rykkere og restancelister-

8+
Betalingsformer
Automatisk
3.600+
Timer sparet
99,8%
Garanteret oppetid

Udsend opkrævninger nemt og automatisk

Sig farvel til de manuelle processer for udsendelse og bogføring af kontingenter. Med kun 8 klik kan du opsætte kontingent for alle medlemmer - uanset om de betale faste beløb eller har fordelingstal.

Automatisk bogføring
A-conto opkrævninger
Fordelingstal
Restancelister

Benyt lige den form for betaling, som I ønsker

Uanset hvordan jeres medlemmer ønsker at betale, er løsning allerede integreret. Hvis I allerede har en aftale ved Betalingsservice, kan den nemt kobles sammen med kontingentopkrævningen i Vores Forening.

Betalingsservice
FIK (+71) og EAN
Kreditkort
Mobilepay

Hvad foreningerne siger

“Tidligere tog det mig 6 dage at opkræve. Nu sker det helt automatisk”

Jeg plejede at lave fakturaer i Excel, printe dem ud og fordele dem i alle postkasserne. Det tog en hel dag - hvert kvartal. Det er endda uden den efterfølgende bogføring. Nu behøver jeg ikke engang bogføre.

Skræntens Digelaug

“Det er en gave for kasserer som mig, at jeg ikke skal bekymre mig”

Når man kommer fra et system, hvor man sender mails ud til ejerne som så måske, måske ikke betaler, så kan man virkelig mærke forskel. For første gang er jeg altid 100% opdateret på, hvem der har betalt hvad og hvornår.

Bjørn Christensen
E/F Kystvejen 4