Vores Forening

Et enkelt system til administration af grundejerforeningen

Vores Forening er et komplet, men enkelt medlems- og administrationssystem til grundejerforeninger. Hold styr på medlemmerne, opkræv kontingent og lav regnskabet med få klik. Det bliver ikke nemmere.

Uviklet med støtte fra
Som omtalt i
Medlemssystem

Alle husstande, grunde og ejere samlet ét sted

Lad os være ærlige. Der er ingen der melder sig til grundejerforeningens bestyrelse for at lave manuelt papirarbejde, bøvle med Excel-ark og kæmpe med GDPR-loven.

Derfor har vi fjernet alt bøvl og de manuelle opgaver, som vi selv blev trætte af som frivillige formænd.

Vores Forening samler alle ejere og haver ét sted, og kæder dem sammen med foreningens dokumenter, beskeder og opslag. Det er ikke bare lettere for den nuværende bestyrelse, men gør det også nemmere for den næste bestyrelse at komme godt i gang.

100% GDPR-godkendt
Sikker dataopbevaring
8.000+
Aktive brugere
Regnskabssystem

Automatisk regnskab til den frivillige kasserer

Opkræve kontinget, lave vandregnskab, bogføre bilag... der er meget arbejde for grundejerforeningens kasserer. Men det behøver der ikke være. Med regnskabs-systemet i Vores Forening automatiserer vi både opkrævningen og bogføringen af havelejen, så kasseren kan slå benene op.

Vores smarte skabeloner til udgifter, udlæg og andre posteringer hjælper med at få bogføringen overstået. Årsregnskabet udarbejdes med få klik, og bestyrelsen kan løbende følge med i de digitale økonomirapporter og online bilag. Det bliver ikke nemmere.

"Skiftet fra Excel til Vores Forening er det hele værd!"

Grundejerforeningen Trylleskov Strand i Solrød Kommune har skiftet Excel ud med Vores Forening. Det skaber et helt nyt overblik for både bestyrelsen og medlemmerne.

Vores Rundtur

Se hvordan vi kan gøre en forskel for jeres grundejerforening